Yagmurcmn 37+3 olduk bizde 🥰 Devlet takipliyim 15 de bir Dr. Şşu gün gel diyor. 20 Mart’ta gittim. 4 Nisan da gidicem. Artık sezeryan tarihi verecek. Son kontrolüm olacak. Kızıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum ♥️♥️ Bel ve boyun fıtıkları ve bel de disk kayması sebebiyle sezeryan olacak. Boyun fıtığı özellikle omuriliğe yakın Birde kızım iri ve 1 hafta önde gidiyor 🤭🥰