Kardelennnky FUNDA-ARIKAN evet canım benim bebek indi kanala nişanım da geldi sancım yok açılmam yok rahim ağzım yumuşamış sadece bekleyelim bakalım 😅
Sedagnlgl Kardelennnky ahhaha bende aynı nişan var 1 cm açılma sancı yok bebek kanalda ama gelmıyor kolumda çekıcem az kaldı 😅
merveegg Nesli8181 merhaba erken doğumlarda sezeryanla mı alıyorlar birde sadece dört gün hastanede kaldığını söylemişsiniz bana aylarca hastanede yatacabileceğini söylediler