elif2707 ben ilk oğlumda vuruldum hiç bişi olmadı. Zaten o bebekle alakalı olan bişi değil. Olası bir durumda anne bebeği yabanci madde algılayıp saldırmasın diye. Aksine yapılmaz ise çok büyük sıkıntılar olabilir sakın korkma. Üzerine 6 ay sonra düşük oldu kürtajdan hemen sonra gene iğne vurdular. Şimdi yine gebeyim bunda da hemen iğne vakti gelince ignemi olcam.