Eliyy smdı birşey desem yalan olur cnm istersen yaptır testi iğne olacağın zaman bir daha gerek kalmaz. Bn hamilelikte 2 kere yaptırdım testi biri kaç haftalıktı hatırlamıorum ama 28 haftada tekrar yaptırdı cnkü önceki tahlilin baya olmş o yüzden tekrar kan ver dedi verdm sonuca göre iğne iğne oldum bn eşimin birşeyini götürmedm arkdşlr götürmş sende götür belki senden isterler