Eflinnisa Doktora gösterdim 1 tane doktor temiz dedi başka kendi doktoruma gösterdim yinede risk yok diyemem dedi sizin sonuçlarınızada yüksek riske saptanmamıştırmı yazıyor
Gamzecikk Eflinnisa risk saptanmamıştır diyor gözünüz aydın çok sevindim, kaç günde sonuçlandı testiniz
mine3444 Eflinnisa çok şükür temiz. Endişelenme. Bende de saptanmamıştır yazıyor daha ne yazsın. Şükret 🥰
Beybiacar Korkma canım hiçbir risk saptanmamış yazıyor benimkide aynısı çok şükür detaylıyada girdim orda da temiz çıktı
Eflinnisa Beybiacar özel doktora gösterdim beynimi karıştırdı bugün ya anlamıyor bu sonuçlardan perinatolojiye git dedi bana
Beybiacar Eflinnisa kaç haftalık oldunuz 22. Haftada mutlaka detaylı ultrasona gir orda neylik kazanır
Gamzecikk Eflinnisa kargoya verişinizden itibaren mi yoksa oraya ulaştı mesajından sonra mı acaba? Ben de test verdim ve epeyce endişeliyim
Emnbhdr- Eflinnisa ikili tarama da benim de 1.58 çıkmıştı ama doktor ense kalinligi normal demisti fakat ben test veye sıvı aldırmadım..sonuç benim için değişmeyecekti merak ettim kan testinden önce ugs de ense kalınlığı içi birsey soylemismiydi
nhrbsr Eflinnisa peki hangi değerinizdi yüksek olan kombine riskmi yoksa biyokimyasal riskmi benimde biyokimyasal riskim 1/143 çıktı o yüzden soruyorum.
Eflinnisa Gamzecikk ayın 23 de sabah 9.30 da kanı verdim bugün 12 de sonuçlar geldi siz hangi firmaya verdiniz
Cerennn_ Eflinnisa canım şimdi testime baktım bende de yüksek risk saptanmamıştır yazıyor için rahat olsun. Rabbime bırak 🙏🏻 Rabbim sağlıkla nasip etsin kucağımıza.