User10 4kuzuannesiyim  bu son görüntüsü bu da mı erkek 😂😂
4kuzuannesiyim User10 evet canım ben erkeğe benzettim insallah dediğimde olur genelden fazlası tutuyor tahminlerim doktor bir tahminde bulunmuşmuydu
Kozanski User10 ben medicanaya fiyat sordum da çok dediler ya ☹️ numune de kaldım. Biz de 15+1 haftalığız ☺️
User10 Kozanski yaa çalıştığım kurum anlaşmalı o yüzden gidebiliyorum ben de fiyatlar çok yüksek , ay maşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim cinsiyeti ne 🥰
Kozanski User10 ayyyy çok şanslısınnnnn Cinsiyeti öğrenemedik daha ya😅 17sinde sabah randevum var inşallah gösterir 😅
Beggg 4kuzuannesiyim bize de bakar mısınız henüz 11 haftalık doktor üreme organlarının gelişim evresinde olduğunu ve henüz erken olduğunu söyledi😅
4kuzuannesiyim User10 aaa ne güzel çok sevindim adına canım benim ama gerçekten belliydi erkek olduğu 🥰🥰