Tugbavepamuguuu meltemdrn benim 5. Haftadan 7.haftaya kadar sürdü lekelelenmlerim sürekli özellikle bir hafta yattım uzandım hep dinlendim Allah’a şükür kesildi ilk başlarda olması normalmiş yerleşme kanaması ama dikkat etmekte gerekiyor ☺️
meltemdrn Tugbavepamuguuu sımdı doktrdan cıktım keseye baktı buyumus dedı bebekte olusmaya baslamıs hersey norml bı skntı yok dedı okdar cok rahatladım kı anlatamam hapı ıcmeye devam et dedı
Tugbavepamuguuu meltemdrn iyi çok şükür Allah sağlıcakla bebişlerimizi kucağımıza almak nasip etsin 🌸