Yarennasal 3 ay zaten az. Hani olmuyo demen için erken. İnan ki 🌷 öyle düşünme. Bende de adet düzensizliği var 3 ay olmadığımı hatırlıyorum. Ben de olmaz diye düşünmüştüm hatta kanepeleri yerinden indirip kaldırdım 4 gün büyük temizlik yaptım. Hamileymisim. Öyle olmuyormuş yani 🧿🌷