Evet 24de yumurtlama olmuş sanki
Ben proqramla takip ediyordum 22si olmuştu yumurtlamam regıl tarihimde 6sı olucaktı bende de sorunlu hep gecikme oluyur 34günde bir regıl oluyorum, bazende farklı. Ayın 4dü midem bulandı test yaptım pozitiv çıktı amma çok silik çizgiydi sonra ertesi gün yine yaptım biraz koyulaşmışdı sonra yine yaptım artıkçift çizgi tam gırünüyordu