YLD_95 BernaOmer canım kese şekline göre erkek ama kız gibi kibar yatıyor sanki yavrucak bide büyümüş maşallah artık benim tahmin teorileri pek tutmaz ama niyeyse erkek doğdu içime 🤲🏻😊🌺 hayırlı sağlıklı evlatlar olsun inşallah 🤲🏻
Togcee YLD_95 ya bende soracaktım size ramzi teorisine göre bakar mısınız diye ama fotoğraf yükleyemedim
Togcee  <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/03/30/hI522.jpg” alt=“hI522.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/03/30/hIqD9.jpg” alt=“hIqD9.jpg” border=“0”> Benim de bakar mısınız bi ramzi teorisine göre ne tarafta nerede duruyor fotoğraflar bugünden 😻
Togcee Tosun55 foruma girip sol üstte çizgiye tıklayıp resim yükle dedim oradan bulabildim anca böyle yükleyebildim ben 😃
Btlktr <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/03/30/hIZ1E.jpg” alt=“hIZ1E.jpg” border=“0”> Bana da bakabilir misiniz doktor emin olamadı