Beggg YLD_95 yaaa hadi bakalım hayırlısı inşallah tam kesin bir sonuç değildir ama😅 şu an vajinadan bakılmadı😅
Beggg Maivesiyah hahah ya dimi gerçekten tam ortada yavrum ya 😅 duruma ve isteğe göre mi hareket edecek bakalım😅😅
YLD_95 Beggg hayırlısı canım sağlıklı olsunlar da inşallah 😊 valla bende internetten okuyup bakmıştım o zamanlar tutmuştu bide arkadaşım kese şeklini söylemişti öyle yani Allah bilir 😊
YLD_95 Beggg evet canım bide vajinal ultrason var o da işte uzun böyle ince alttan baktıkları bazen onla da bakıyor doktorlar görüntü yone farkediyormuş onda o yüzden sordum 😊
YLD_95 Xanimehin ramzi teorisi diye bi tahmin şekli var canım ona göre dedim benimde böyleydi 😊 sağlıklı olsunlar da inşallah kız erkek farketmez 🤲🏻🌺😊
yagmurrrr59 _doruk12 nipt yaptırdığım için 12.haftada belliydi ama ultrasonda 16da söyleyecekti, valla ne bulantı ne kusma yaşamadım çok şükür 19 haftalık oldukk sadece uykum geliyo gün içinde birde iştahım açıldı bu hafta 😁🥰
YLD_95 Momm35 valla canım kese şekline göre bence erkek 😊 bende okuduğum kadarıyla biliyorum ne kadar doğru bilemem. Hayırlı sağlıklı evlatlar olsun hepsi inşallah 🤲🏻😊🌺
YLD_95 Beggg yok yok bakmaz ilerleyen günlerde de hep karından bakarlar Allah korusun riskli ya da karından görünmeyen bişey varsa ve bebek küçükse erken haftalarda vajinal bakıyorlar genelde canım 😊