Elif2424 ben de 10 gün önce aldım galiba randevuları dolu oluyormuş hatta bir gün önceden de randevu saatimi öne almışlardı arayıp Eray Bey’in ameliyatı olduğu için. Başka bir yakınımın randevusunu da farklı bir güne almışlardı sonradan. Eşleri odaya alıyorlar ama ultrason kısmında perde var o tarafa almıyorlar arka tarafta ekrandan izliyor