bugün 30 haftam doldu sağ boşluk ağrısıyla doktora çıktım ultrasonla bakıldığında büyüme varmış kadin dogum tedavi görmen lazım dedi urulojiye gösterdim sonucu bunun ilaç tedavisi yok stend takılıyorum istersen takarız dedi sizler neler yaptınız başınıza geldiğinde