Polatalemdar Kızlar Kasım’da doğum iznine çıktım ocakta doğum yaptım toplamda 22.890 TL doğum parası aldım tabi benimkinin yarısı 2022 ye göre hesaplandı Emzirme parası 510 TL Doğum yardım parası 300 TL Ve doğum parası 22 bin TL aldım 2023 de doğum parası asgarî ücretlinin 38 bin TL Dün yatmıştı benim param bugün çektim 😍😍😍sormak istediğiniz bişey varsa cevaplarım birkaç arkadaş merak ediyordu
mariapuder Polatalemdar ben cok merak ediyorum bu dogum parası olayını, bu yardımı alabilmek icin kac haftaya kadar calısıyo olmak gerekiyo?
Perperik Polatalemdar Doğum yaptıktan sonra yatıyor değil mi ? Şirket mecbur mu bu oranda para yatırmak zorunda mı daha düşük yatırır mı die merak ediyorum . Ben asgari ücret üzerinde maaş alıyordum . Hesaplama yöntemini bilseydim keşke :)
Aylin5550 Polatalemdar merhabalar nu toplu ödeme aylık olarak da yatıyor hesaba aynı para mı . İzin süreniz içinde aylık ödeme yapıldı mı
btllsk Polatalemdar 23 Allah bereket versin güle güle harca inşallah 🥰 Bende Mart’ta izne çıktım Nisan sonu sezaryen olacağım inşallah ben ne kadar alırım ki 😍
_tuuggcce_ Doğum parası derken o nasıl oluyor? Bir bilgim yok, yardımcı olur musunuz? Çalışan kadınlar mı alabiliyor bu yardımları? Mesela ben şu an çalışmıyorum, sadece eşim çalışıyor
Polatalemdar _tuuggcce_ çalışan sigortalı olanlar için doğum parası alınıyor ama çalışıyorsanız emzirme ve doğum yardım parasını da alabilirsiniz 300+510 TL aldım ben onları çalıştığım içinde 22 bin TL 2022 bin fiyatına göre
Elifbklmz Güle güle harca canım darısı bizim başımıza 🤗 hesabına mı yattı ptt den mi aldın parça parça mıydı nasıl olduu
Polatalemdar mariapuder normalde izne çıkmadan 3 aydı ama şimdi 12 ayın toplam brüt ücretine göre veriliyormuş 170 arayıp daha detaylı da öğrenebilirsiniz çok yardımcı oluyorlar 😊
Polatalemdar Perperik doğum iznin bittikten bir hafta sonra filan yatıyor bunu iş yeri vermiyor devlet veriyor yani öyle vermeme gibi bı durum söz konusu değil devlet karşılıyor yani ne kadar fazla maaş alıyorsanız ona göre hesaplanıyor internetten doğum parası hesaplama var ondan aşağı yukarı ne kadar alicaginizi hesaplayabilirsiniz e devletten 12 ayin toplam brüt ücretini ve toplam gün sayınızı yazıp hesaplıyor googleden🥰
SevimliHayalet Peki bilenler olabilir diye soruyorum. Yeni işe girdik mesela ne kadar zaman sonra bu hakka sahip olabiliyoruz.
Polatalemdar SevimliHayalet normalde 3 ay sigortalı olsan yetiyordu ama şu anda 12 ay olarak güncellendi diye biliyorum sgk’yı arayıp daha detaylı bilgi öğrenebilirsiniz 170′ten
AhmetVeMustafa SevimliHayalet hamile kalmadan 4 ay önce sigortalı gözükmek lazım diye biliyorum ilk doğum yaptığım da böyleydi 5 yıl oldu
Polatalemdar btllsk sen baya alırsın çünkü bana sadece Ocak ayı için 12.500 yattı düşün mesela 2022 bin Aralık ayı için sadece 5 Bin TL yattı 🤣🤣🤣 🥰🥰🥰
HaA Polatalemdar ben hesapladım çok düşük çıktı sanki ya 20000+ bahsediliyor .. benim geçen nisandan beri sigortam yatıyor yanlış mı hesapladım acaba 🙃
Bebekanne__ Polatalemdar 32 hafta dan önce izne çıksam şimdi benim 15 gün senelik.iznim var 15 gün de rapor alıp 28 de çıkmayı düşünüyorum birsey etkiler mi olur mu
adatuna Doğum parası spesifik olarak nedir anlatabilecek olan var mı, 16 hafta izindeyken devletin maaşımın 3/2simi yatırdığı para mı?
Polatalemdar adatuna doğum parası sigortalı annelerin 4 ay izne çıktığı o dört ayın parası Doğum yaptıktan sonra doğum iznin bittikten sonra pttye yatıyor tabiki bunu almak için hem çalışıyor olmak lazım hemde 32 yada 37 de çalışamaz raporu almak lazim
Fahin adatuna ben de ayni soruyu soracaktim. Eger bu dogum parasi degil bence. Zaten 16 hafta ucretli izne ayrilmis olucazz
busract68 adatuna evet canım öyle nasıl raporluyken sgkdan alıyorsak maaşı bu da aynı mantık doğum parası denilince doğurduğumuz için para verilmiyor ben öyle sanıyordum hem maaş alcam hem bana doğum parası verecekler oh diyordum😅
Polatalemdar Mumm91 çalışıyorsanız hamileliğinizin 32 haftasında çalışamaz raporu alıp iş yerinize vermeniz lazım çalışıyorsanız da sadece emzirme ve doğum yardım parasını alabilirsiniz oda bulunduğunuz ilde SGK müdürlüğüne filan bebeğin kimliğini çıkarmaya gittiğinizde başvurabilirsiniz 🌹 doğum yaptığınızda hastane doğum raporu veriyor onunla başvuru yapiyorsunuz
Aecer Polatalemdar işyerinden o 4 ay boyunca maaş almıyorsunuz ama değil mi? Bizim iş yeri maaşımızı kesmeden yatırmaya devam ediyor, sonra rapor parasını onlara gönderiyoruz normal rapor aldığımızda da. Bu durumda da muhtemelen ben devletin yatırdığını işyerine vermiş olacağım, onlar zaten izinde olduğumda da benim maaşımı yatıracaklar çünkü.
Urbe43 Polatalemdar merhaba ben dün çalışamaz raporumu aldın mayıs 20 gibi doğum gözüküyor parayı ne zaman alırım sizce