Bebebebe kuzum ne is yapiyosunuz ? Ben okula esim ise gidiyo bir haftadir gitmiyorum kalcam kasiliyo yürüyemiyorum diye inanki icim sisti gec yatip gec kalkmalardan bende üzülüyorum duzenli yiyemiyorum diye pazartesi tekrar ayni tempoda okuluma devam edicem o zaman en gec 12 de sizip uyuyakliyorum en azndan sabahta 7 de uyaniyorum gun icinde kosturmaktan sporumu da yapiyomusum evde sayiyo 100 adim telefon disarda sayiyo 5 bin 6bin. Cok boyle alismadan kendin3 gun icinde yapacak bi mesgale bul canim kiloydu agrilarindi derken zorlanma son zamanlarda