Bebebebe Sizi neden birakmiyo anlamadim. Siz uyuyun. Belli hormonlar belli saatlerde uretiliyor. Ayrica hamilesiniz gece uykusuna ihtiyaicniz var. ama bebegin ac kaldigini sanmiyorum ben 10-11 de yatip sabah 8-9 da kalkiyorum hemen hemen sizinle ayni saat yemek yememis oluyorum ama standart yani zaten bebegim sabah cok hareket ederse kalkiyorum hemen 😌 Ama dedigim gibi saatleri duzene koyun bir an once