Deryayldzz adatuna hayır yapmadım sizce sabah ilk idrarla mı daha iyi sonuç çıkar yoksa şimdi mi dayanamıyorum yapmak istiyorum ama ya iyi sonuç çıkmazsa diyorum ne yapacam bilmiyorum ellerim titriyor resmen
himne_ Deryayldzz eğer varsa şuan da çıkar ben adet günüm gelmeden normal gebelik testiyle yapmıştım ve ilk idrarla yapmadım ama çıktı
adatuna Deryayldzz reglime 6 gün varken akşam idrarıyla yapmıştım çıktı sizin her türlü çıkar hadi yapın bize de haber verin🤣
Tugbaelif Deryayldzz test aslında bozuk değil ama testi idrara tutarken göstergeye yoğun bir şekilde gelince böyle göstergesi gidiyor. İdrarınızı bir kaba yapın ve erken gebelik testinin ucunu oraya koyun. Sonra kapağını kapatıp ekran yukarı gelecek şekilde bekleyin. Garanti çözüm.
Deryayldzz adatuna hay şansıma Allahım işine bak sen ve merkezde de yaşamıyorum bugün eşim merkeze gitmişt al demiştim of ya