Belinay0922 elifcinar27 doktora da gittim kanama alanin var dedi ama kanamam yok korkuyorum en ufak agridan.Dedim size de sorayim bi.Internette okudum 8.haftadan sonra artiyomus agri.
elifcinar27 Belinay0922 Benim belimin bir tarafı ağrıyor çok yürüyünce iş falan yapınca da artık yürüyemez eğilip kalkamaz oluyorum
Burcum KzeynepCT Ben de 6+5 im. Bulantım var 2 gündür. Çıkartmıyorum ama süründürüyor çok fena. Keseyi gördük ama bebek ve kalp atışı için haftaya salı doktora gideceğiz☺️
Belinay0922 elifcinar27 benim beliimin orta tarafi kirilmak uzere ya sancisindan duramiyorum.karnimda da adet sancisi gibi sancilar var.
Seher112 zilanmtee 6+2 yiz henüz kalp atışını bizde duymadık kese ve yolk kesesi göründü ma pazartesi dr gideceğim bakalım
Burcum ragi7012 salı günü inşallah sağlıkla görürüz bebeklerimizi🥰 yazın buradan haber edin ben de yazacağım🙏🏻🤍
Neslibt72 zilanmtee selamlar bende 8+2 deyim. İnşallah rahatlarsınız gerçekten kusmak çok enerji düşürüyor. Ben her gün olmasa da ara ara kusuyorum çoğu şeyden tiksinti geldi iştahımda baya azaldı
Neslibt72 Dilekunal_ boş boş olması bende de oluyor hatta gece uykudan uyandırdığı da oldu . Nasıl geçicek bakalım yaa siz kaç haftalıksınız
Elanur530- 8+3 sahurda aşırı mide bulantısı var kusma yok ama bu etkiliyor beni oruç tutamuyorum aynı sorunları yaşayan varmı 🥲🥹
Haticesura KzeynepCT Bende 6+5 oldum aynı hamile değil gibiyim cuma günü duydum kalp atışını 3 hafta sonra gideceğim zaman geçmiyor sanki
ragi7012 Burcum Merhabalarr 🥰 evet bebisi gorduk cok sukur hersey yolunda🙏🏼 1 ay kadar sonra tekrar istedi ancak sabredemem muhtemelen :)) Sizin minişte durumlar nasill 😻