zilanmtee Nasıl gidiyor güzel anneler yarın itibarıyle 10.haftama giriyorum 🙈hala sabahları çok fazla kusuyorum. Sizde bu haftalarda öyle misiniz ?
KzeynepCT zilanmtee 6+5’im ama sanki gebe değil gibiyim 😂 bir sıkıntım yok çok şükür kalp atışını duyamadım daha haftaya bugün randevu var inşallah🤲🏼 bakalım
cansbade zilanmtee 9+6yım halsizlik uyku hali asırı mide yanması onun dışında hersey yolunda çok şükür 🙏
elifcinar27 zilanmtee 8.haftadayız. Mide bulantılarım vardı artık hasta olunca da dayanamadım doktoruma söyledim ilaç verdi biraz olsun rahatladım. Onun dışında iyiyiz şükürler olsun 2 hafta sonra kontrol var
Seher112 zilanmtee 6+2 yiz henüz kalp atışını bizde duymadık kese ve yolk kesesi göründü ma pazartesi dr gideceğim bakalım
oznur_90 KzeynepCT ayni sekilde bende cok sukur arada bir kasik agri geliyor okdr oda hemen geciyor istahimda yerinde masallah 🤪🤪
Burcum KzeynepCT Ben de 6+5 im. Bulantım var 2 gündür. Çıkartmıyorum ama süründürüyor çok fena. Keseyi gördük ama bebek ve kalp atışı için haftaya salı doktora gideceğiz☺️
Haticesura KzeynepCT Bende 6+5 oldum aynı hamile değil gibiyim cuma günü duydum kalp atışını 3 hafta sonra gideceğim zaman geçmiyor sanki
thsz13 tam 7 haftayiz bugün. maşallah diyeyim doktor hamilesin demese bilmem hamile olduğumu. hafif göğüs ağrım var.
cansbade zilanmtee kontrole gittiğimde isteyeceğim mutlaka bişey acaba fazlamı kaçırıyoruz yemeği agır geliyo suan bile midem agzımda agırlk yanma sıkısma bıktım artık bu durumdan
zilanmtee elifcinar27 yemeği kaçırmaktan değil bence ben yiyemiyorum biraz fazla yesem çünkü atıyorum yediğimi :(
buusur 12’den sonra 8 haftalık olacağız bütün belirtilerim biranda kesildi öyle rahatım ki maşallah 🧿 diyeyim
Kbraa1661- 8+3 üm geçen hafta kanamam oldu, şimdi de lekelenme var. İlaç ve iğne verdi dinleniyorum. Dualarnızı bekliyorum 😔
Nuur07 6+3 , mide yanmam var ve aşırı iştahsızlaştım. Yarın doktora gideceğim inş kalp atışlarını duyabiliriz 🙏🏻
Kbraa1661- Bir de kasıkta ya da üst kısımlarda kramplarınız oluyor mu gelip geçen? Lekelenmeden dolayı mı yoksa rahim genişlediği için mi oluyor merak ediyorum. Sizde de oluyor mu?
ebrylmzayyldz Sata göre 7 haftalık hamileyim yarın randevumuz var hiç mide bulantısı yaşamıyorum şuan 🙏🏻