Kızlar bende 24. Haftamdayım ilk baştan beri yediğim hiçbirşeyden tat ve lezzet alamıyorum ağzımın tadı hiç yok bu yüzden canım ne bişe istiyor ne de yemek istiyor çok üzülüyorum moralimi bozuyor insan yemekten lezzet almaz mı almazmış açım resmen tat alamadığım için canım bişede istemiyor geçer mi acaba