Sedavedoga Merhaba kızlar kendime hoş bir pijama takımı arıyorum hastane için önden düğmeli kısa kollu tatlış bir pijama takımı ama bulamadım siz neler aldınız yardımcı olur musunuz
beyzacmvrc Sedavedoga pijaboxoutlet Instagram a bir bakın.. bazen dolapta da mağaza kapatmis satış yapanlar oluyor çok uygun Ben iki takım aldım biri pijaboxoutlet biri dolaptan dediğim gibi çok memnun kaldim
Tusemciiim Sedavedoga  Ben bu 2’sini aldım Birde Lohusa takımı aldım ama onun resmî yok maalesef
bademli_puding Syma_07 Ben bu ikisini aldım Lcw den yıkadım kaldırdım doğumda giyicem nasip olursa çok güzeller fikir olsun sizlere
Sedavedoga Kiraz53 evet canım çok şıkmış ama ben normal tarzda arıyorum dantelsiz Güle güle kullanın inşallah 💖
Sedavedoga Tusemciiim ever bunlar kullanışlı diye bende bordo rengini aldım yanına bir de farklı desenli arıyorum Bunlar baya bi rahat oldu
Hzzz Tusemciiim kızlar suan üzerimde bu pijama takimi kesinlikle tavsiye etmiyorum.Dikisleri cok basit 2.yıkamada tülermeye başladı yorumumu belirtmek istedim
Sedavedoga Busra070707 bunlar çok güzel ama ben giyemem işte 😂 diğer takımı beğendim çeşitleri varmış teşekkür ederim canım bedenlerine göre onlara bakıcam 🌸
Bircandeniz Sedavedoga ben hem kadife normal takım hemde lohusa takımı almıştım. Doğum sonrası üşüyorum diye kadifeyi giydirdiler onunla kaldım. Lohusanın terlemesi lazım diye çıkarttırmadılar bile çokta önemli değilmiş boşuna almışım yani
Sedavedoga Bircandeniz ayy zaten Haziran da gözüküyor doğum bende sıcakta hemen pişerim o yüzden ince tiril tiril en güzeli valla yoksa herkes bişey diyor
Sedavedoga miniyo lcw de sürekli geziyorum biraz bedeni büyük olsun diye bakıyorum hep küçük beden kalmış oluyor yeni modellerin peşindeyim artık 😊
Sedavedoga Balbebek012 evet tatlıymış bende koyu renk almak istiyorum ama herkes bir tuhaf bakıyor 😂 illa böyle şeker kız olmak lazım