Evafor evet bende özele gıdıyorum ama doğum ücretleri cok pahalı olduğu ıcın devlet hastanesındede doktor araştırıyorum gecen gun gıttım kalp atışını bıle dınlemedı gayet güzel sağlıklı dedı kalktı gıttı doktor cok sınır oldum yaa sanki bedava ya çalışıyorlar anlamıyorum böyle doktorları boşuna yemın etmısler