minikmucizeemaak benimde ilk testim böyleydi 2. Çizgi çok silikti ertesi gün tekrar test yapmıştım yine silikti ama daha belirgindi sonra gidip kan vermiştim beta hcg değeri yükselmiş 4 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim bence seninki de öyle inşallah hayırlı haberlerini paylaş bizimle 😍