minikmucizeemaak Humannrle Gul12345 Minikmucizelere babygirl01 ummuhan3 Damlattım çıkmaz dedim kendime daha 10 gün oldu sonra çıktım el tıkama yerinin orda gördüm 2 adım atmadan gördüm elim ayağım boşaldı resmen kendimi şartlıyorum negatif çıkarsa üzülmek yok diye 😂 Kızlar inşAllah test yanıltmamıştır benimledir hepinize çok teşekkür ederim verdim kanı bekliyorum
minikmucizeemaak myangelson Umutlubirkadin Balpetegii 262223-- Meleyke123 Minikmucizelere babygirl01 ummuhan3 Deletedmom_85 Negatif
Gul12345 minikmucizeemaak hadi hayırlısı inşallah güzel haberler alırsın ins Esin biliyormu şuan ins hamileyken suprzmi olcak
Mihrimahvuslat myangelson Ya özür dilerim kusura bakma canım postunu gördüm biraz anlatınca aklımda iğne yaptın gibi kalmıştı 😞 inşallah sağlıklı bir gebelik ve sonrasında sağlıkla kucağına alırsın dualarım seninle 🥰
myangelson Mihrimahvuslat olsun canım ne özüru estağfurullah 😊 amin canım Allah razı olsun rabbim hepimize sağlıklı hamilelikler sağlıklı ve zamanında Doğan bebisler nasip etsin 🤲🏻🤍
gulruba minikmucizeemaak çok heycanli oluyor böyle duamdasin inşallah güzel haberler gelir 1 saate çıkar dimi hastanede mi verdin
minikmucizeemaak gulruba Aysesertan Evet 2 saate çıkar dedi inşAllah öyledir umarım sağlıklıdır bata 8 gün var ama yumurtlamadan 10 gün geçti belkide 11 12 gün tam bilmiyorum
ummuhan3 minikmucizeemaak İnşallah hayırlısı olsun canım benim de adete 5 gün kala negatif çıktı:( markası neydi senin
Mihrimahvuslat myangelson Amin inşallah canım benim 🤲🏻🥰 benim test dün yaptığımda daha çabuk belirdi şimdi tam kızarmadı gerçi dakikası dolmadı ama burda okuduğum kadarıyla yumurtlama olmuşsa anında çıkıyormuş koyu şekilde 😞
minikmucizeemaak Gul12345 bilmiyor süpriz yapmak istiyorum geçen de yaptım kimyasaldı şimdi 2 gün tekrarlayıp süpriz yapmak istiyorum❤️
Gul12345 minikmucizeemaak bende 8 gün varken ilk gebeligimde 5.7 tesadüfen öğrenmiştim kanda Bakalım seninki nasıl ins vardır dualarımız snnle
Gul12345 minikmucizeemaak Allahını izniyle kullandığın hap tutulmasına yardımcı oluyor Allahını izniyle ins sağlıklı Bi şekilde olur kötü dusunme
THale minikmucizeemaak ben tam da böyle bir çizgiyle öğrenmiştim ❤️ İnşallah Allah gönlünüze göre verir❤️
minikmucizeemaak Aysel_krdg Muhammedarasannesi gl12cn34 inciata Gul12345 Umutlubirkadin THale Gul12345 Mihrimahvuslat Humannrle 1.20 negatif
myangelson Mihrimahvuslat valla hiç bilmiyorum ki ovulasyon kullandığımda hiç ikinci çizgi yakalayamadım ben 😂🤷🏻♀️
Aysegul_3838 minikmucizeemaak var cnm gözün aydın olsun rabbim gönlüne göre versin inşaallah hemen çıktı demi