Mihrimahvuslat yaaa ben kaçırdım onlari post falan mı açmıştın. Hadi hayırlısı olsun 😍😍 ben aynı geçen gün gaz sancısı dan kivrandim gece çok kötüydü usutmusum havalar çarpmış sanırım evde de merkezi sistem petekleri kapattılar güneşi görünce evde güneş görmüyor buz gibi 3 gündür kasıklarım çok fena ağrıyor sızlıyor karnım ağrıyor gaz sancısı çekiyorum hala sıcak su torbası ve korse ile beraber yaşıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️