Selin356
İnşallah tamam veririm 😍
Ebrusena bende de var canım hiç bısey ıstemıyor ağzım zehır gıbı değişik metal bı tat var
O zaman normal bi süreç aile hekimi ilk 3 ay çok önemli yemene dikkat et dedi
Ebrusena yemeye çakışıyorum hersey ama az da yesem sısıyorum hemen ben
Ben yiyemiyorum ya
Ebrusena o his gerçekten çok kötü biliyorum ınsnaın midesi almayınca da olmuyor
Evet canım ya