Ebrusena Selin356 Dikkat ediyorum canım aslında üşütmemeye bide şeyden korkuyorum bazen ya kese görünmezse aklıma istemsizce bu geliyo
Selin356 Ebrusena o korku hep oluyor bende de var keseyi gördüm şimdi ya bebek oluşmazsa kalp atışını duymazsam diyorum doğurana kadar hep böyle 😔
Selin356 Ebrusena bende hep halsızım uyumak istiyorum hıc böyle degılım normalde enerjıgım ama hıc enerjım yok suan
buusur İlk öğrendiğimde bende de olmuştu sol kasığım sol dizime kadar vuruyordu ağrısı hala ara ara sol bacağım çekiliyor sanki galiba normal bir süreç