Deniz1096 Doktora gittim kızlar . Herşey yolundaymış. Haftaya Salı keseyi görebiliriz dedi. Gerçekten doktor çok önemliymiş. Sağlık ocağında kaç gündür korkutuyorlar. İnşallah herşey yolunda gider hepimiz için… sizler benim gibi stres yapmayın 😅❤️
minikcivcivim Deniz1096 ya çok şükür çok sevindim 🤲🏻🤲🏻betan kaç olmuş evet saglık ocagı aslında net konuşamıyor bu yüzden biraz daha heyecan ve stres oluyor insan en iyi kadın doğuma gitmek hepimiz için herşeyin hayırlısı inşallah 🌺🤲🏻
minikcivcivim Burcu395 hayır canım yok ya ya ben zaten ilk gebe kaldığım zaman da böyle hemen yakaladım ve hiç belirti yaşamadım 😊 sanırım varsa bile bunda da yaşamayacağım pazartesiye kadar olmazsam testi tekrar yapıp öyle gidicem balım 🤲🏻🤲🏻❤️ ilk idrar ile yaptım canım
Deniz1096 minikcivcivim beta 284 ten 521 e yükselmiş.. 2 günde %66 oranında artması yeterli oluyormuş.. tabi beni 2 katı artması gerekiyor diye yanlış bilgilendirmişlerdi ilk başta
AylnDogn minikcivcivim ilk test yaptığım zaman ikinci çizgi 4 saat sonra silik bir şekildeydi. 2 hafta sonra tekrar test yapmıştım ikinci çizgi yine Silikti. Emin olmak için kan vermiştim
minikcivcivim AylnDogn bende böyle yapacağım canım mecbur en garanti kan vermek umarım vardır ve bize huzur getirir 🤲🏻 hiç ummadık anda hiç ihtimal yokken gelecek eğer olursa 🤲🏻🤲🏻 defalarca tedavi olmama rağmen ikinci gebeliği elde edememiştik umarım tedavisiz olucak yani eğer olmazsa da tek korkum bizim ailede erken menepoz görülüyor umarım o değildir ya daha 26 yaşındayım.
Ayysun AylnDogn peki hamilemi miydiniz benim de ayni oldu 6 gün sonra baktığımda yibe silikti beta değerim henüz başlangıçta ama korkuyorum sağlıkli bir gebelik mıdır acaba diye
AylnDogn Ayysun belirtilerim vardı zaten emin olmak için kan verdim daha sonra hastaneye gittim 2 aylık hamile olduğumu öğrenmiştim. Şuan 17+6 günlük oldukk 😊😊😊
minikcivcivim Berryusss ya balım az önce yine yaptım ama hiçbir şey çıkmadı 🙄 anlamadım bu defa silik çizgi bile yok
minikcivcivim Ceku99 profil kısmında resim yükle yazıyor canım oraya tıkla mutlu resim sayfası açılıyor resim seçip yüklüyorsun
minikcivcivim kızlar ben testin azizliğine uğradım bu sabah ilk idrar ile yeniden yaptım ama silik bile çizgi çıkmadı
Tugbamf minikcivcivim ama normalde gebelik olmazsa silik bile çıkmaz bence gidip bi kan testi verin derim
minikcivcivim Tugbamf ya inan ki kafam çok karıştı . ilk testde vardı görüyordum şimdi bunda gram çizgi yok. kan vermek en mantıklısı olucak sanırım dediğiniz gibi ya 🫤