Kızlar merhaba 4+5teyiz— 3gün önce verdiğim kan değerim 284 çıktı Dün yani 2 gün sonra verdiğim değerim 521 çıktı.. Sağlık Ocağı Biraz Korkutuyor Artış Yavaş Olmuş Diye Bugün 3.5 ta kendi doktoruma gideceğim rahim kalınlaşmış mı diye bakmaya çalışacak görünür mü sizce bu günlerde