PrensinibekleyenAnnee Ayysun daha sabah verdim tahlil sağlık ocağına cıkmadı aizdemi aynı durumdasınız.
PrensinibekleyenAnnee Ayysun neden kendinizi kötü hissetmeyi. Hayırlısıysa çıkar zaten. Adetinize kaç gün vardı.
PrensinibekleyenAnnee Ayysun beta değeri her kadında farklı salgılanır o yüzden testimiz siliktir idrar gibi değil kan canınızı sıkmayın yorumlarınıza baktım . Bikere yapmıssınız inşallah o.yükselir e nabıza geç düşüyor sağlık ocağında yaptıysanız.
Cananberat777 Cananberat777 var canım hayırlı olsun rabbım sağ saglım kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏☺️
Berel06 PrensinibekleyenAnnee gözün aydın hayırlı olsun inşallah benimde 4 gün kala 122 çıkmıştı geçen sene şükür şimdi kollarımda kuzucum
Sunshine123 PrensinibekleyenAnnee Hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🌸 Benim de bat 3 Nisan ama yapmaya korkuyorum duanızı eksik etmeyin🫶
Cananberat777 PrensinibekleyenAnnee yaa cok sevındım gerçekten cok guzel bı duygu rabbım ısteyen herkese nasıp etsin inşallah ☺️
PrensinibekleyenAnnee Sunshine123 Rabbim sizede nasip etsin inşallah vardır cıkar hemen. Çıkarsa banada yazın 😊