Mihrimahvuslat PrensinibekleyenAnnee En sevdiğim postlar çift çizgi gören kişilerin postları🥹 baktım var canım kan testi ver hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻🥰
Mihrimahvuslat PrensinibekleyenAnnee Çünkü bende bekliyorum ve inan ki böyle postlar olunca kendim çift çizgi görmüş gibi seviniyorum🥹
Yagmure PrensinibekleyenAnnee sabredebilirsen 4+3e denk gelen gün beta ver 4+5te tekrar verirsin 5 haftalıkta da keseyi görmeye gidersin zaten inşallah 🥰
DeustchBurcu PrensinibekleyenAnnee hemen kan vermelisin ikinci çizgin bayağı belli, Allah gönlüne göre versin 🤲🏻🌸
Meleyke123 Bende de ilk yaptığımda görülmüyecek kadar silik cizgi vardı bende regıl zamanından erken yapmışdım 5gün kala, şu an 11+0haftamdayım bence var
uzlet PrensinibekleyenAnnee canım ben de kaset testle silik çizgi ile öğrenmiştim hemen Kan Ver hayırlı olsun🤗
Cananberat777 PrensinibekleyenAnnee bildirimlerden çıktığınızda sol üste 3 cızgıye tıkla resım yükle var canım ordan resmî yükle lınkı kopyala buraya yapıştır
Cananberat777 Cananberat777 var canım hayırlı olsun rabbım sağ saglım kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏☺️
PrensinibekleyenAnnee Ayysun daha sabah verdim tahlil sağlık ocağına cıkmadı aizdemi aynı durumdasınız.