Irem97- K11 kesinlikle canım sanki doktordan daha iyi bilicez ama işte annelik iç güdüsü demek ki ☺️☺️
K11 Irem97- Bence de zaten hassas oluyor insan birde bebek için endişe ediyorsun hastalığın değil bebeğe bişey olur korkusuyla daha ağırlaşıyor insan.
Irem97- K11 kesinlikle canım hastalıktan ölcrktim ateşlendim annem bebeğime bişey olmasın diye sayıklıyordun diyo