ebru_isik34 Kızlar selam 15 haftalık hamileyim. 5 gündür geçmeyen grip ve öksürük var ara ara başına gelen varmı gebeyken neler kullandınız nasıl geçti🥺
Babyykmz ebru_isik34 3 gun once basladi benimde ama oksuruge cevirmeden hallettim cok sukur toz zencefil bal limon ve top karabiberi macun kivamina getirdim aksamdan kavanozda beklettim gelip gecerken birer cay kasigi yedim cok sukur iyiyim dun aksamda sicak suya zencefil bal limon ekledim onu ictim boyle bogazlarini fena yakiyor ama oksuruge falan birebir. Normalde benim oksuruge cevirirdi ilk defa bunlar sayesinde cevirmedi
Irem97- ebru_isik34 aynı haftadayız kuzum geçen hafta ağır grip geçirdim antibiyotik verdi doktor kullanmadım iyileşiyorum diye sonra öksürüğü çevirdi altıma kaçırıyorum artık antibiyotiğe başlamak zorunda kaldım inşallah bebeğim etkilenmez 🤲🏻😞😞
ebru_isik34 Irem97- bende ilaç verirler bebeğe zararı olur düşüncesiyle hastaneye gitmedim daha kötü olursam gidicem ama mecbur canım🥺
yunusemreninannesii Irem97- bende aynı şekilde çok hastayım 20 haftalık dün gittik doktora sadece balgam sökücü verdi bugün gripte oldum hapşıracak ve öksürünce bendede idrar kaçırma oluyor o kadar sinirlerim bozukki niye böyle birşeu oluyor
K11 Irem97- bende kullandım şükür bir sorun olmadi bende sizin gibi korkup bir kaç doktora sordum ilacı Allah şifa versin inşallah bende Ateş de yaptı 38 derece 10 gün boğaz ağrısı çektim sonra antibiyotik iyi geldi.
Irem97- ebru_isik34 evet kuzum 12 haftalıktan öğrendim kızım olucak Allah nasip ederse 💚💚 senin belli mi
00018 30 haftalık hamileyim, çok sık grip oldum ilaç da kullanmadım. Ayaklarıma sırtıma hep vikis sürdüm, portakal kivi yedim çok şükür 2 3 günde toparliyordum.
K11 Irem97- Evet sürekli korkuyordum bende hep birşey olur korkusu oldu ilacı doktor bile verse insan tedirgin oluyor.
Irem97- K11 kesinlikle canım sanki doktordan daha iyi bilicez ama işte annelik iç güdüsü demek ki ☺️☺️