Nrdnot kuzum ben Antalya dayım eğitim araştırma hastanesinde yaptırdım . Adet bitiminden sonraki 3. Gün çekindim . 5 gün sürüyor yani 8.gün çekindim . Randevu oluşturmadan önce bir reçete yazdılar mı sana bana yazmışlardı alacaklar reçetesi . Buscopan vardı iğnesi onu yaptılar sonrasında yine adet oluyorum gibi ağrılarım oldu kanamam çekim sırasında oldu baya sonrasında çok olmadı bi pet anca . Benim sağ açık sol belirsizdi sanırım sol açıldı o yüzden kanamam oldu . Moral için rica ederim 😍 yaş kaç