Ben devlet hastanesinde çektirdim cekim sırasında agrı olmadı o içine gönderilen ilaç tan sonra çok agrım oldu kanama öyle fazla olmadı ama şöyle birşey var vücuttun vücuda göre değişiyor benim normalde de adet günlerim bile çok sancılı geçer .
Rahim flimim temiz çıkmasına rağmen 1 sene oldu çekileli gebelik olmadı tabi bunun yanında eşinden de sperm istiyorlar bizim oda temiz çıktı çok şükür beklememeyiz☺️