Kivircikkuala hayır eczaneye danışın isterseniz.Aslında size şunu söyleyebilirim herşey psikolojide bitiyor inanın.Ben tüp bebekle ikizlere anne oldum hamile kalamıyorum nasıl olsa mantığıyla çok rahat davrandım ve açıkçası hiç istemediğim bir dönemde kendiliğinden hamile kaldım ve etrafımda böyle binlerce örnek var.Yani anlatmaya çalıştığım neladar takarsan okadar olmaz.Hayatında odaklandığın tek şey o olmasın iste ama en çok onu isteme sende bir sorun varmış gibi asla düşünme yada eşinde, zamanı gelince de ve geç🌸