Kızlar Merhaba,
Uzun süredir çocuk sahibi olmaya çalışıyorum. Bilenler biliyor başıma gelmeyen kalmadı bilmeyenler öğrenmek isteyenler eski konulara bakabilir 🤭 tekrardan yazsam destan olacak çünkü . Herşeyden yorulmuşken yeniden başlamaya karar verdim öncelikle 90 dan 85 kiloya düşerek başladım 🤭 doktor eşime vitamin vermişti o zaman evde olduğu için almamıştık öyle kalmıştı doktorun verdiğini aldırdım iki kutu (zeucit) bende kendime OmepaVM aldım iki kutu bu aydan bi beklentim yok ama umarım önümüzdeki aylarda güzel haber alırım . Adet olunca yeniden doktora gidip ikinci rahim filmini çekinmeyi düşünüyorum ilkini ekimde çekinmiştim . Umutlarınızı kaybetmeyin düştükçe kalkın daha sıkı sarılın bebeğinizin hayallerine ben öyle yaptım umarım mükafatını alırım 🥹❤️