elizanakbulut benim ilk sezeryanımdı hiç kötü tecrübelere kulak asmayın bence ben ikinci gün ayaktaydım. Hatta hastaneden çıkınca elektrikler yoktu 4 kat merdiven çıktım. Belki de bünye meselesidir ama hiç zor olmadı bi daha olsa bi daha sezeryan olurum