Prenses_annesi123 İkinci kez sezeryan oldum ve bu dikiş kısmının üst kısmındaki şişkinlik yada sarkıklık diyim kendini toparlarda kendiliğinden geçer mi yoksa böyle kalıcak mı 🫣
hknbsrsura Prenses_annesi123 benim üçüncü sezeryanim bunda göbeğim biraz sarktı diğerlerinde yoktu bende şuracıkta bekleyim korse kullan dediler ama doktorum kırkım çıkana kadar yasakladı🙄✋bugün 11.gunumuz doğum yapalı 🎈
Fuhen Prenses_annesi123 ben ikinciyi henüz olmadım birincidr yaşamadım korsede kullanmadım bundada düşünmüyorum neler olacak bilmiyorum
elizanakbulut hknbsrsura biraz anlatır mısın çok zormuydu? aklım almıyor ya o dikişlerle nasıl kalkıp çocuğun altını değiştiricem tuvalete gidicem
zeynozey hknbsrsura hayırlı olsun:) İlkine göre daha mı kolay oldu sezeryanlarınız? Yaza 2. Sezeryanım var benimde ne yaşayacağımı bildiğim için biraz korkum var 🥲🥲 2. Ye daha kolay diyorlardı öyle mi oldu sizde de ?
Tumaypirr hknbsrsura ben doktora hiç sormamıştım 1 hafta sonra hemen başlamıştım korse kullanmaya yasakmıymış
Prenses_annesi123 elizanakbulut benim bi tık daha zor geçti bu ama herkesin bünyesine göre değişiyo tabi başlarda 1 hafta çok zordu bide 2.5 yaşında bi kızım var çok zorlandım ama sonra ayaklandım
hknbsrsura elizanakbulut ilk iki gün zaten annem vardı yanımda hastanede o yardımcı oldu sonrada eve çıkınca oturduğum yerden kendim ilgilendim bebekle 11 günlük olduk bugün artık baya kalktım ayaklandim şükür 🤲🥰
Gizyy elizanakbulut benim ilk sezeryanımdı hiç kötü tecrübelere kulak asmayın bence ben ikinci gün ayaktaydım. Hatta hastaneden çıkınca elektrikler yoktu 4 kat merdiven çıktım. Belki de bünye meselesidir ama hiç zor olmadı bi daha olsa bi daha sezeryan olurum
Prenses_annesi123 zeynozey benim biraz zordu ama ben bu sefer 24 kilo alıp doğuma gittim çok zorlandım ama herkesn bünyesi farklı tabi
hknbsrsura zeynozey aynen canım ilk sezeryana göre diğerleri daha kolay oluyor daha çabuk kalkiyorsun ayağa insaAllah sizde kolay atlatırsın hayırlı doğumlariniz olsun🎈🤲🥰
Prenses_annesi123 Fuhen bende ilkinde korse falan kullanmadım ama hiç bişey kalmamıştı ama bunda direk oldu
hknbsrsura Prenses_annesi123 bir sıkıntı oldumu her doktor farklı birşey söylüyor demekki 11 gun oldu taksammi bende artık😄
zeynozey Prenses_annesi123 bünye ile alakalı muhtemelen bende ilk doğumda 73 hamile klıp 97 doğuma girdim 😂😂 ama çokta kötü değildi hızlı toparlanmıştım.
hknbsrsura Tumaypirr bana doktorum kirkinn çıkana kadar yasak dedi her doktorun yönetimi farklı olur belki 🥰✋
Prenses_annesi123 hknbsrsura ben 3.günden itibaren taktım ama benim doktorum göbek için değil de ağrım olduğu için rahmin toparlansın diye tak demişti ben o gündür geceli gündüzlü takıyorum