Emine-A- kendi hayatımda şekeri ve şekerli şeyleri az yiyen biriyim, genetiğimde de şekeri olan birileri yok ve gebelik şekerinin de bi belirtisini taşımıyordum boşuna kendime aç karnına onca şekeri yüklemek mantıklı gelmedi. Ayrıca yurtdışında 100gr lık şeker yüklemeleri nelere sebep oluyor bakabilirsiniz, ben riskli buluyorum bu işlemi. Bi arkadaşım yaptırdı ilk çocuğunda bilmiyordu, aşırı kasılması oldu. Kendim de ölüyorum sandım demişti. İşlemleri iyi araştırmak lazım diye düşünüyorum, şahsi fikrim. Doktorum baklava ile yapabiliriz dedi ama istemedim. Zaten dediğim gibi şeker belirtisi taşımıyorum, bebek de haftasına göre normal kiloda o da üstelemedi