Emine-A- aile bireylerimde kimsede olmamasına rağmen yaptırdım ve çıktı. Kontrol altına alamadık. İnsülin kullanıyorum. Bana da yaptırma diyen çok oldu. Ama yediğine içtiğine bilinçli Bi şekilde dikkat eden, sağlıklı beslenmeyi yaşam biçimi haline getirebilen sınırlı kesimdenseniz o zaman yaptırıp yaptırmamak size kalmış. Ama asiti kaçmış gazozdan farkı yok içilen şekerli suyun. Abartıldığı gibi zor Bi durum değil