Seroo01 merhaba inşallah hepiniz kucağınıza alıp mis kokularını çekersiniz içinize bana da nasip olur inşallah.. Bir şey sorucam benim bi düşüğüm bide kürtajım var malesef anne hasretiyle yanıp tutuluyorum 😞 genetik test yaptırdık eşimin 9. Kromozomu nokta kadar içeriye doğru dönükmüş doktor normal yollarla denenir ama sağlıklı olur mu bilmem dedi tüp bebek olabilir dedi tabi onunda garantisini vermedi. Mesela siz yaptıemışsınız fiyat olarak ne kadar verdiniz bide sürekli yatıyor musunuz etrafımdaki insanlar yatmak gerek falan diyorlar