bastet ben de öğretmenim ve sırf stres olmamak icin mesleğime gebe kalınca ara verdimm. Bebegim stres halinde büyüsün gelişsin istemedim, ayrıca fiziksel aktiviteler de zorlayacaktı beni. Eğer stres yönetiminiz iyiyse ve aşırı agır bir işte çalışmayacaksanız olabilir ama dediğiniz işlerle zor gibi indir kaldır vs sürekli sırtınız beliniz bacaklarınız agrıyacak. Gün icinde uykunuz gelecek , gece uykusuzluklar oluyor vs. Eşinize de anlam veremedim insan hamile eşini el üstünde tutar , tam bir odunmuş…maddi sıkıntınız yoksa bence kendinizi zorlamayın o ne derse desin , ama varsa hafif işlerde çalışmayı deneyin