sumeyyeee_ Minik1Civciv ahahahaha ve şunu bir kez daha anladık ki kadınları yani bizleri gerçekten hormonlar yönetiyormuş😂😂
17papatya sumeyyeee_ biz de 10+3 olduk 1 2 gündür mide bulantılarında azalma görüyorum çok şükür🙏🏻Dün bebisimizi gördük bildiğiniz hareket ediyordu çok güzeldi Fetal dna testi yaptırdık dün kan verdim 10 güne çıkacak sonuçlar inşallah güzel haberler alırız
sumeyyeee_ 17papatya oy maşallah hareketleri gördünüz demek🥹bizimde kontrolümüz haftaya inşallah görürüm bende🥰 hayırlı, güzel sonuçlar alırsınız inşallah 🌸 bizimde ikili teste az kaldı.
gzdeylcn bebekesen uzandığım yerden kalkamıyorum eşim kaldırıyor acısından kıvranıyorum bildiğiniz inşallah dediğiniz gibi geçer ve uzun sürmez fıtık var bende onun tetiklediğini düşünüyorum
sumeyyeee_ gzdeylcn evet fıtık da tetikleyebilir doğru söylüyorsunuz, rabbim hayırlı şifalar versin 😊