Nurse_ Oruç tutuyorsanız eğer bunlar daha yoğundur sizde haliyle ama keşke sonraya bıraksaydınız, yine de siz bilirsiniz. Ben tutmuyorum açıkçası çünkü açlığa dayanamıyorum ve bebeğimin vebaline de girmek istemedim. Rabbim kolaylık sağlamışken, zorlaştırmak pek anlamlı gelmiyor bana.☺️ İlaç kullanıyorum aynı zamanda.