Melo-fndkc Kızlar detaylıda sıvının sınırın biraz üstünde olduğunu öğrendim detaylıya gittiğim doktora sordum bi sıkıntı çıkar mı diye kendi doktorunuz bilgilendirir sizi dedi. Kendi doktoruma da yazdım şekerine bakalım demişti ama bi hafta önce zaten açlık ve tokluk kan şekerime bakılmıştı normal çıkmıştı. Hatırlattım ve tamam o zaman sınırın biraz üstündeymiş zaten dedi. Bir arkadaşım da sıvı fazlalığı erken doğum sebebi olabiliyor dedi. Tam bir bilgisi olan var mı?
DnzTnr Melo-fndkc doktorunuz erken doğum riski gorseydi kendi söylerdi demekki o seviyeye ulaşacak kadar yüksek değil arkadaşınızı dinleyip boşuna strese girmeyin doktoru dinleyin risk olsa ona göre tedavi vs uygular ilaç verir yada sizi uyarırdı. Herkesin dediğine kulak vermeyin doktorunuzu dinleyin bence
1234567890asd Melo-fndkc ben bildiğim bile suyum fazla hatta bu yüzden hareketlerini hissetmiyorum diyecek kadar az sıkıntı olmaz dedi doktorum
Merinizzz Melo-fndkc benimde detaylı da sınırın biraz üstünde çıktı şeker yüklemesi yaptırdım şekerim yoktu zamanla su düzene girdi kendiliginden artık 38+1 iz yine sınırın az üstüne çıkmış fakat şu zamana kadar bir sıkıntı yaşamadık
Melo-fndkc DnzTnr randevumuza da daha 3 hafta var. Bugün de arkadaşım böyle deyince endişelendim. Normalde evhamlı biri değilim ama erken doğum da en korktuğum şeylerden biri 😣
Sahnedekimadam Tam bilgim yok fakat bizimde suyumuz biraz fazla çıktı, şeker yüklemesi yaptırdım gebelik şekerim çıktı maalesef.. Açlık tokluk ile gebelik şekeri saptanamıyor 🙏🏼 Her ihtimale karşı yaptırmanızı tavsiye ederim
[silindi] Benimde suyumun fazla olduğunu detaylıda öğrendim erken doğum riski Yapabiliyormuş haftaya şekerime bakılacak
DnzTnr Melo-fndkc doktorunuzun yönlendirmelerini güzelce dinleyin bişey olmaz Allah’ın izniyle hemen kötüyü düşünmeyin. Zaten dediğim gibi büyük bı risk olsa hemen müdahale eder doktor.
Sahnedekimadam Melo-fndkc Evet canım mutlaka kontrol edilmesi gerek, şuan diyet yapıyorum kontrol altına alınmazsa insülin veriliyor .. Yüklemenin bebek için bir zararı yok yaptır %100 emin olursun en azından
Melo-fndkc DnzTnr doğru diyorsunuz ya çok teşekkür ederim 🥺 bu bebişi 6 sene bekledik biz insan kendinden değil de ondan korkuyor aman iyi olsun aman bir şey olmasın ona diye
Melo-fndkc 1234567890asd cidden mi? İnşaAllah benim de öyledir :( ben kızımın hareketleri çok net ve şiddetli hissediyorum çok fazla değil dedi doktor ama arkadaşım korkuttu biraz ya 😣 yeme içme düzenin nasıl şekerin falan çıktı mı?
Melo-fndkc Merinizzz Allahım inşaAllah benim de öyle olur. Biraz yediğime içtiğime yine dikkate edeyim üç hafta sonra kontrolüm var belki o zamana normale döner
1234567890asd Melo-fndkc şekerim yok şeker yemiyorum komple kestim meyve vb azaltım o şekildeyim çarşamba günü gittim zaman acile bebeğim hareketleri azdı sonra suyumun anormal üstünde olduğunu söyledi daha önce de olmuştu ama bu kadar değil tâbi