babyasyanil ben almanyada yaşıyorum hamileligimin başından beri 50 ile başladım ve aslında bakılırsa düzenli takip edilmedi sadece bittikçe gidip yazdırdım doktoruma yani 2 kere bitti 90 tane hap var Bi kutuda 2 hafta önce 3. Kez yazdırmak istedim test yapıp öyle yazalım dedi belki arttırıp azaltabiliriz dedi dozunu sonra testte göre aynı dozla devam etmemi söyledi neyseki Bi problem olmadı. Benimde önceden yoktu hamilelikte çıktı çoğu kişi hamilelikten sonra geçer dedi ama ne kadar doğru yanlış bilemiyorum açıkçası kuzenim ilk hamilelikte çıktı 2. De çıkmadı. Bana burdaki doktorum kahvaltıdan yarım saat önce kullanmami tavsiye etti öyle yapıyorum uyanır uyanmaz alıyorum kahvaltı hazırlayana kadar zaten yarım saatten fazlası geçmiş oluyor. Allah bebislerimize sağlık versin inşallah benimde son 8 günüm kızlar çok korkuyorum inşallah hersey kolay olur