Canan-_16 ElifMasalll gelde bana sor bende bekliyorum adet tarihini daha yeni kürtaj oldum ama doktor korunma dedi bakalım
ElifMasalll Zeyneparsln evet mantıklı ama yine de yarın yaparım eğer pozitif değilse 3 gün sonra tekrarlarim 🥰
Ada_ada ElifMasalll Ben reglime 5 gün kala yaptığımda çıkmıştı, Clear Blue erken gebelik testi ile yapmıştım.
ElifMasalll Ada_ada tebrik ederim maşallah sağlıkla kucagina al inşallah benim testimin markası da comfort
Ada_ada ElifMasalll Amin sağol, inşallah sen de güzel haberler alırsın🙏😊 Ben önceki gebeliğimde de 5 gün önce öğrenmiştim, sabah ilk idrar önemli.
Tuana34 ElifMasalll ben 9gün gecikmede kaset testde silik çizgiyle öğrendim gecikmesini beklemek daha az stresli naçizane görüşüm
ElifMasalll Tuana34 o kadar bekleyebilmekte marifet doğrusu.. tebrik ederim sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️
Seydanur11 ElifMasalll kuşum benimde 6 günüm var bugün yaptım sonuç negatifti birkaç gün daha bekle bana da doktorum 3 ünde gebelik testi yap demişti dayanamadım yaptım
Seydanur11 ElifMasalll sakin kalmak stres yönetimi çok önemli canım inşallah da karşılığını alırsın biz gibi acelecilerin biraz beklemesi lazım umarım sonuç beklediğin gibi olur❤️
bastet ElifMasalll ben 6 gün varken kaset testte silik görmüştüm erken gebelik testinde 4 gün varken baya net çift çizgiydi