Gurbetanne- Var mı İstanbul da yaşayan anneler ☺️🌸 tanışalım 🙋🏼♀️ Nasılsınız iyi misiniz nasıl gidiyor hamilelik ☺️
Minikkoalam11 Gurbetanne- ☝️bulantılar halsizlik yorgunluk iştahsızlık ne ararsan var ortaya karışık 😂
Cihangirmom Gurbetanne- Ben de İstanbul Beşiktaştayım artık 30 haftalığız ağırlaştık biraz iş güç hayat bir an önce mayıs ayı gelsin iple çekiyorum 🤩
Yasminan Gurbetanne- bende istanbul bahçeşehirdeyim ilk gebeliğim 10. Haftamıza başladık şükür iyiyim 🙂
Yenibirannee Gurbetanne- bende istanbul avrupa yakasindayim :) 2. Gebeligim bulanti yorgunluk ve agrilarla devam ediyoruz bakalim 11+6 haftalik olduk. Birde 19 aylik bebegim var tam hareketli olma zamanlari gun içerisinde oturcak vaktim olmuyor. Sizin nasil geçiyor
kubiko__ Minikkoalam11 ben yazmışım gibi hissettim ☺️ Bezdim valla hiç mi enerji dolu olmaz bir insan yok resmen enerjim söndürülmüş gibi sürekli halsizim bende
Gurbetanne- Minikkoalam11 aaayyy kaç yaş olacak peki aralarında benimde kızımda 2 yaşına basacak Mayıs’ta ☺️ ikinci çocukta bildiğin şeyler olacak hep diyorlar ama bence herşeye sıfırdan başlanıyormuş gibi sanki yaa sence nasıl peki 🙄 bu arada sağlıkla kucakla bebeğini inşallah 🌸
Minikkoalam11 Gurbetanne- doğum yaptığım da kızım 2 yaşında olacak🥰 bncede sıfırdan başlicaz gibime geliyor😂hepimiz sağsalim alalım inşallah canım 🙏🏻🌸 sen kaç aylıksın şuan?
Gurbetanne- Gozde_52 merhabaa ☺️🙋🏼♀️ maşallah size yaaa sizde sağlıkla kucaklayın bebeğinizi inşallaahh 🙋🏼♀️☺️ bende Bahçelievlerdeyim 😃 sizin kaç yaş olacak aralarında pekic🙄
Gozde_52 Gurbetanne- çok teşekkür ederim 😇 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🦋 benim bir oğlum var şuan 4.5 yaşında ikinci doğumum abisiyle aynı ayda olacak Allah kısmet ederse Kasım’da doğacak tam 5 yaş olacak aralarında 😍
Gozde_52 Yasminan aaa bende bahcesehire yakınım Ispartakule tarafındayim siz tam bahcesehirin neresindensiniz😇
Gurbetanne- Sahnedekimadam maşallah evet yaa havalar bozuldu bi düzelse de dolaşsak gezsek açılsak bi😍
Gurbetanne- Minikkoalam11 ben hamile değilim yaa çok seviyordum bu platformu hamileliğimde çok kullandım faydasını gördüm unutamadım diyelim ☺️🌸 Rabbim ömürler versin ben ikinci için hiç cesaret edemiyorum 🙈
Strawberymum Henüz bir aylık:) İstanbul Kartal o kadar belirtisiz ki hamile miyim gerçekten diye şüpheye düşüyorum.
Gurbetanne- Strawberymum yaaa maşallah öyle demeyin güzel düşünün herşey çok güzel olsun inşallah şanslısınız bence ☺️🌸
Gurbetanne- Yenibirannee ben hamile değilim ama hamileliğimde çok kullandım iki uygulamasını da kullanıyorum happy nin unutamadım diyelim çok faydasını görmüştüm buranın ☺️☺️ benim kızımda şuan 22 aylık maşallah çok taktir ettim cesaretinizi yaa beni ikinci çocuk çok korkutuyor 🙈
Seval2468 Gurbetanne- istanbul bayrampasadayim . 27 aylık bir oğlum 18 haftalikta hamileyim 2. Oğlum olacak. Ev , çalışma hayatı, oğlum, bulantı ve kusmalar derken birsey anlamıyorum bu hamileligimde
Gurbetanne- Seval2468 Rabbim yardımcınız olsun inşallah zor olmalı tabi ki hayırla kucağınıza alın inşallah 🌸☺️
Hazalca Benimde de 2. Gebelik Bahçeşehir de oturuyorum, kızım 3 yaşında , oğlum 17 haftalık olacak yarın. Hepimizin kolay doğumu olsun sağlıkla gelsin bütün bebişler 🤍
Gozde_52 Hazalca aaaa sizdemi bahçeşehir de oturuyorsunuz bende Ispartakule tarafındayim siz tam bahcesehirin neresindesiniz😇