Bende historoskopi oldum rahim şekil bozukluğundan t şeklindeydi ve tup bebek felan denedik iki kere ilk gebelik olmuştu ondan sonra polikistik over var dediler sonra 1 yil sonra hamile kalabildim normal yolla iki kere tup bebek ile olmadi Rabbım iki sefer normal yolla nasip etti ilkim yeni evlendiğim sıra olmuştu düşük olmuştu 7 haftalik düşük oldu o buda 17 hafta iyi gidiyo çok şükür